Zapytaj o rezerwację Rezerwacja online

    Imię i nazwisko:

    Numer telefonu:

    Adres- e-mail:

    Termin rezerwacji:

    Szczegóły:

    Wypełnij wszystkie pola i wyślij formularz. Skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia zapytania.

    [recaptcha id:konfigcaptr]

    Regulamin

    REGULAMIN OBIEKTU NOCLEGOWEGO UL. Jasna 22 W WARSZAWIE:

    1. Recepcja obiektu czynna jest w wyznaczonych godzinach 11-20.
    2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16, a kończy o godzinie 11. Możliwe jest wcześniejsze zakwaterowanie po uprzednim skontaktowaniu się z recepcją.
      W godzinach 7.00 – 16.00 trwa sprzątanie obiektu.
    3. Kwaterowanie Gości odbywa się w godzinach 16.00-20.00. Późniejsze zakwaterowanie jest możliwe po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie pracownika recepcji i uzyskaniu zgody.
    4. Cisza nocna obowiązuje w godzinach: 22.00 - 6.00.
    5. Obiekt objęty jest monitoringiem.
    6. W chwili przyjazdu Goście zobowiązani są do okazania recepcjoniście ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz uiszczenia opłaty za nocleg. Goście nie posiadający ważnego dokumentu, nie zostaną przyjęci.
    7. Gość przy zameldowaniu zobowiązany jest do podania wszelkich danych jakie wymagane są do uzupełnienia na Karcie Meldunkowej.
    8. Opłata za pobyt pobierana jest za całość rezerwacji od Gościa w dniu przyjazdu
      (z góry). Cena zawiera wszystkie podatki. Cena za nocleg jest umowna i nie jest stała, regulowana jest dostępnością miejsc w obiekcie. Aktualne ceny są dostępne na stronie internetowej booking.com. Obiekt zastrzega sobie prawo zmian cen na czas wydarzeń kulturalnych i sportowych w Warszawie.
    9. W celu przedłużenia pobytu, należy zgłosić się do pracownika recepcji najpóźniej do godziny 11. Prośba zostanie spełniona w przypadku dostępności miejsc.
    10. Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT za nocleg po wcześniejszym poinformowaniu o tym pracownika recepcji – przed zameldowaniem.
    11. Przed opuszczeniem obiektu, Goście proszeni są o pozostawienie kluczy w recepcji lub w skrzynkach zlokalizowanych przy wejściu na IV piętro oraz przy recepcji.
    12. Goście zobowiązani są do postępowania zgodnie z instrukcjami przeciwpożarowymi jak i ogólnymi zasadami bezpieczeństwa.
    13. Obowiązkiem Gościa jest utrzymywanie porządku zarówno w pokojach jak 
      i w częściach wspólnych obiektu.
    14. Akceptujemy pobyt zwierząt w obiekcie, za wcześniejszą zgodą recepcji oraz uiszczeniem dodatkowej opłaty.
    15. Goście zobowiązani są przy odbiorze pokoju o poinformowanie pracownika recepcji o wszelkich usterkach. W przypadku uszkodzenia wyposażenia obiektu, koszty naprawy ponoszą Goście.
    16. Goście proszeni są o niezwłoczne zgłaszanie wszelkich usterek pracownikom recepcji.
    17. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz przebywania osób niezameldowanych. Goście osób zameldowanych mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie za wiedzą i zgodą pracownika recepcji, nie dłużej jednak niż do godziny 20.00.
    18. Rzeczy pozostawione przez Gości obiekt przechowuje przez okres 14 dni, po upływie którego zostaną one przekazane do Biura Rzeczy Znalezionych lub zutylizowane.
    19. Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz rozmawiania przez telefon w trybie głośnomówiącym.
    20. Obiekt na mocy prawa polskiego jest objęty całkowitym zakazem palenia. Palenie w budynku jest surowo zabronione, a kara za złamanie zakazu palenia wynosi 300 zł.
    21. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin albo też w inny sposób zakłócił funkcjonowanie obiektu. Ma również prawo do nie przyjęcia/usunięcia bez zwrotu opłat Gościa, który może stanowić zagrożenie sanitarno-epidemiologiczne. Gość zostanie obciążony kosztami związanymi z ww. zagrożeniem.
    22. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który jest pod wpływem alkoholu lub innych środków psychoaktywnych.
    23. Obiekt zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb prewencyjnych
      w sytuacjach szczególnych, takich jak: agresja Gościa/Gości w stosunku do obsługi lub innych Gości, zażywanie alkoholu bądź środków psychoaktywnych, zakłócanie ciszy nocnej, wyrzucanie śmieci lub innych rzeczy przez okna na ulice lub otoczenie obiektu. Ww. zachowania mogą powodować pociągnięcia Gościa do odpowiedzialności finansowej.
    24. Każda osoba zakłócająca spokój lub bezpieczeństwo, zostanie niezwłocznie wyproszona z obiektu bez możliwości zwrotu pobranej opłaty za pobyt.
    25. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste pozostawione w pokojach, częściach wspólnych oraz przechowalni bagażu.
    26. Opłaty dodatkowe pobiera się za: miejsce parkingowe, pranie, pobyt zwierząt.
    27. Bezkosztowa anulacja rezerwacji możliwa jest 30 dni przed datą rozpoczęcia rezerwacji i wyłącznie drogą mailową. Jeśli opłata za rezerwację została dokonana kartą, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o 5 %. W terminie krótszym niż 30 dni od rozpoczęcia rezerwacji opłata za pobyt jest wymagana w 100% i nie podlega zwrotowi.
    28. Rezerwacje poza platformą booking.com są obowiązujące jedynie po opłaceniu pełnego kosztu pobytu i uzyskaniu przez Gościa potwierdzenia mailowego ze strony obiektu.

    POBYTY GRUPOWE

    1. Organizator pobytu grupowego zobowiązany jest do wypełnienia listy uczestników
      i przekazania jej do recepcji obiektu.
    2. Obiekt nie zapewnia utrzymania czystości w pokojach podczas pobytu grupy w okresie krótszym niż tydzień.
    3. Za zniszczenia dokonane przez uczestników pobytu odpowiada opiekun/organizator lub biuro podróży. Opiekunowie mają obowiązek powiadomienia recepcji o zniszczeniach dokonanych przez uczestników grupy. W przypadku braku powiadomienia, obiekt zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury za zniszczenia na szkołę, organizatora lub biuro podróży z 7 dniowym terminem płatności.
    4. Obiekt potwierdza możliwość przyjęcia grupy w oparciu o dostępność wolnych pokoi na dzień zapytania. Oferta obiektu, potwierdzona i zaakceptowana przez grupę uzyskuje status rezerwacji wstępnej. Obiekt zastrzega sobie prawo do anulacji rezerwacji wstępnej bez podawania przyczyn. Ostateczne i gwarantowane potwierdzenie rezerwacji uzyskują tylko rezerwacje przedpłacone o uzgodnioną kwotę zaliczki i potwierdzone mailowo przez obiekt.

    POBYTY W POKOJACH WIELOOSOBOWYCH

    1. Każdy Gość przebywający w pokoju wieloosobowym zobowiązany jest do utrzymywania czystości w pokoju. Rzeczy osobiste nie mogą zajmować powierzchni wspólnych.
    2. Gość po otrzymaniu klucza do pokoju wieloosobowego ma obowiązek zajęcia szafki i łóżka zgodnego numeracją na otrzymanym kluczu oraz używaniu całego kompletu pościeli (wraz z prześcieradłem) na zajmowanym łóżku. W momencie stwierdzenia braku używania prześcieradła Gość zostanie obciążony kosztem prania materaca w wysokości 100 zł.
    3. Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz rozmawiania przez telefon w trybie głośnomówiącym.
    4. Z chwilą zameldowania Gość obiektu przyjmuje do wiadomości i akceptuje niniejszy regulamin.

    Facebook
    Facebook
    Facebook
    Twitter
    Twitter
    Twitter